Η τηλεκπαίδευση (e-learning) αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ζωης μας ,διανοίγοντας προοπτικές τόσο για την εκπαιδευτική όσο και για τη μαθητική σπουδαστική κοινότητα. Είναι πλέον ισότιμο και απαραίτητο συμπλήρωμα της δια ζώσης διδασκαλίας.

aa 252863 199228 type13262

Η σχολή οδηγών ΚΑΡΙΠΗΣ δεν αντιμετωπίζει την τηλεκπαίδευση ως ευκαιρία για πρόσκαιρο εντυπωσιασμό αλλά ως επένδυση με μακροπρόθεσμο όραμα και σημαντικά εκπαιδευτικά οφέλη. Η αξιοποίηση της εμπλουτίζει τη διδασκαλία και τη μάθηση, βελτιώνει τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα και μεγιστοποιεί τους εκπαιδευτικούς πόρους.

osoueapqaw5e9065cfd5d31

Καθ’ όλη τη διάρκεια της αναστολής λειτουργίας των σχολών οδηγών  λόγω της πανδημίας την άνοιξη του 2020, το ενδιαφέρον μας για τον νέο οδηγό συνεχίστηκε με αμείωτη ένταση.  Οι μαθητές μας αποτιμούν με ιδιαίτερα θετικά και εμπεριστατωμένα σχόλια τη μάθηση εξ αποστάσεως, όπως τη σχεδιάσαμε και την υλοποιήσαμε ταγμένοι στη βασική αρχή της αποστολής της σχολής οδηγών ΚΑΡΙΠΗΣ: «Η εκπαίδευση στις καλύτερες στιγμές της»

 img2 20171106 8876

Για όσους αναζητούν την επιτυχία στις θεωρητικές εξετάσεις … Σας φέρνουμε κοντά μας όσο μακριά κι αν βρίσκεστε….

Έχεις δίπλωμα αυτοκινήτου; Δες τι επιπλέον οχήματα δικαιούσαι να οδηγείς!

fdaa

Πρόσφατα κατατέθηκε στη Βουλή από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το νομοσχέδιο για τη Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα και τη Μικροκινητικότητα. Και μεταξύ άλλων… υπερψηφίστηκε η δυνατότητα οδήγησης μηχανής έως 125 κ.εκ. με το δίπλωμα αυτοκινήτου! Με κριτήρια όμως. Ποια είναι αυτά;

  • Για την οδήγηση μοτοποδηλάτου (κατηγορία ΑΜ, έως 50 κυβικά εκατοστά), ο/η οδηγός πρέπει να κατέχει την άδεια οδήγησης αυτοκινήτου (Β) πάνω από έξι έτη και να έχει συμπληρώσει την ηλικία των 27 ετών.
  • Για την οδήγηση ελαφρού δικύκλου (κατηγορία Α1, έως 125 κυβικά εκατοστά) ο/η οδηγός πρέπει να κατέχει την άδεια οδήγησης αυτοκινήτου πάνω από έξι έτη και να έχει συμπληρώσει την ηλικία των 27 ετών.

carnetmoto

Ωστόσο μην ξεχνιόμαστε, δεν απαλλάσσεσαι τελείως από μία στοιχειώδη πρακτική εκπαίδευση. Και ποια είναι αυτή; Θα χρειαστεί να συμμετάσχεις σε εκπαίδευση διάρκειας τουλάχιστον πέντε μαθημάτων προκειμένου να σου δοθεί η άδεια..

Με την πανδημία του κορωνοϊού που έχει ξεσπάσει σε παγκόσμιο επίπεδο, μονοπωλείται η ειδησεογραφία και επικεντρώνεται γύρω από αυτή. Καθημερινά διαβάζουμε για νέα κρούσματα, ενώ τα θέματα που αφορούν την υγιεινή παίζουν τον δικό τους σημαντικό ρόλο, καθώς, προς το παρόν, είναι το μοναδικό όπλο για να μπορέσει κανείς να αντιμετωπίσει την κατάσταση (όπως και να μείνει σπίτι του για να μην κολλήσει ή μεταδώσει τον ιό).   

Τα θέματα, λοιπόν, που αφορούν στην υγιεινή είναι πολύ σημαντικά και θα πρέπει όλοι μας να τους δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα. Κάτι όμως που πολλοί από εμάς δεν λαμβάνουμε υπόψη και σε καθημερινή βάση είναι η καθαριότητα του αυτοκινήτου και ιδίως σε σημεία που χρησιμοποιούμε πολλές φορές την ημέρα.

 

 

Το τιμόνι είναι 4 φορές πιο βρόμικο από μία δημόσια τουαλέτα, 6 φορές πιο βρόμικο από την οθόνη ενός κινητού τηλεφώνου και 2 φορές πιο βρόμικο από τα κουμπιά ενός ανελκυστήραΟι δύο πιο συνηθισμένοι τύποι βακτηρίων που βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο είναι σταφυλόκοκκος και προπιονιβακτήριο…

 

 

Καιρός να ασχοληθούμε και με την καθαριότητα της καμπίνας

Πριν από λίγους μήνες πραγματοποιήθηκε μία έρευνα από αμερικανικό φορέα όπου έγιναν γνωστά τα σημεία 
εκείνα του αυτοκινήτου που έχουν το μεγαλύτερο ποσοστό βακτηρίων ανά τετραγωνικό εκατοστό.

Τα αποτελέσματα πραγματικά σοκάρουν και σίγουρα πρέπει να μας βάλουν σε σκέψεις για το πόσο συχνά πρέπει να καθαρίζουμε την καμπίνα του οχήματός μας. Άλλωστε είναι γνωστό πως ελάχιστοι από εμάς ασχολούνται με την καθαριότητα στο εσωτερικό, μία συνήθεια όμως που πρέπει να υιοθετήσουμε για τους ευνόητους λόγους, ιδίως τώρα με την έξαρση του κορωνοϊού

Πιο βρόμικο το τιμόνι!

Σύμφωνα με τα επιστημονικά στοιχεία, το τιμόνι του αυτοκινήτου είναι το πιο βρόμικο σημείο και μάλιστα… πάρα πολύ βρόμικο. Για να καταλάβουμε το πόσο πολύ είναι, αρκεί να συγκρίνουμε το ποσοστό των βακτηρίων ανά τετραγωνικό εκατοστό με το αντίστοιχο σε μία δημόσια τουαλέτα.

Όπως αποδείχτηκε, το τιμόνι ήταν τέσσερις φορές πιο βρόμικο από την τουαλέτα, 6 φορές πιο βρόμικο από την οθόνη ενός κινητού τηλεφώνου και δύο φορές συγκριτικά με τα κουμπιά ενός ανελκυστήρα. Η έρευνα έδειξε πως τα πιο βρόμικα σημεία του αυτοκινήτου είναι τα παρακάτω:

  • Τιμόνι
  • Ποτηροθήκες
  • Ζώνες ασφαλείας
  • Εσωτερικές χειρολαβές
  • Κιβώτιο ταχυτήτων
  • Κουμπί έντασης ραδιοφώνου

Τι φταίει;

Δεν χρειάζεται και πολλή σκέψη για να καταλάβουμε τι είναι αυτό που ευθύνεται για τη συγκέντρωση τόσο μεγάλου όγκου βακτηρίων ανά τετραγωνικό εκατοστό.

Σύμφωνα πάντα με την έρευνα, σημαντικό ρόλο παίζουν τα λερωμένα χέρια που έχουμε και δεν τα πλένουμε, το φαγητό που πολλοί τρώνε εντός του αυτοκινήτου, το φτέρνισμα κ.ά.

Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες, αυξάνουν τα επίπεδα των βακτηριδίων και έτσι το πρόβλημα γίνεται ακόμα πιο έντονο…

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι από τα πιο βρόμικα σημεία σε ένα αυτοκίνητο

 

Το ηχοσύστημα δεν καθαρίζεται σχεδόν... ποτέ, οπότε είναι και λογικό να συγκεντρώνει πολύ βρομιά

 

Οι χειρολαβές αποτελούν εστία βακτηρίων...

Στο αυτοκίνητο, οι ιοί βρίσκουν ένα εξαιρετικό περιβάλλον για να αναπτυχθούν για αυτό χρειάζεται προσοχή στην υγιεινή.

Η επικαιρότητα επικεντρώνεται σε συζητήσεις γύρο από τον κορωνοϊό και πώς να αποφευχθεί η μόλυνση. Κανόνες που ισχύουν επίσης για τον ιό της γρίπης, η οποία μεταδίδεται και στα αυτοκίνητα. Στην πραγματικότητα, η καμπίνα των επιβατών είναι χώρος μικρός και κλειστός ιδανικός για ανάπτυξη των μικροβίων σε ένα ιδανικό περιβάλλον. Επομένως, πρέπει να δώσουμε προσοχή στην υγιεινή του αυτοκινήτου.
 
Ποιες λύσεις ενδείκνυνται για την απολύμανση του αυτοκινήτου από τους ιούς;
 
Ας πούμε ότι κάποιος με γρίπη ή κρυολόγημα μπαίνει στο αυτοκίνητο. Είναι φυσιολογικό να μιλάτε, να φταρνίζεται ή να βήχει. Στη συνέχεια, τα σωματίδια σάλιου παραμένουν στον αέρα ή κάθονται στις εσωτερικές επιφάνειες της καμπίνας. Ακριβώς για να δώσουμε ένα παράδειγμα, ο νέος κορωνοϊός παραμένει στις επιφάνειες 9 ημέρες, όπως ανέφεραν οι ειδικοί. Έτσι λοιπόν αυτές τις ενέργειες πρέπει να κάνουμε.
  • Καθαρίζουμε καλά τις επιφάνειες καλά με ένα πανί μίας χρήσης, ιδιαίτερα εάν αυτό είναι εμπλουτισμένο με απολυμαντικό ή αντισηπτικό.
  • Καθαρίζουμε τα καθίσματα.
  • Αερίζουμε το αυτοκίνητο, ιδιαίτερα μετά τη μεταφορά ενός ατόμου που έχει προσβληθεί ή έχει κρυώσει.
  • Σκουπίζουμε τα χέρια σας πολύ καλά, επανειλημμένα.
  • Προσπαθούμε να μην βάλουμε τα χέρια μας στο πρόσωπο, τη μύτη, το στόμα. Επειδή αγγίζουμε ένα πιθανόν μολυσμένο τμήμα του αυτοκινήτου, ελλοχεύει ο κίνδυνος ο ιός να εισέλθει στον οργανισμό μας. Αυτό αφορά ιδιαίτερα τον νέο κορωνοϊό.

Μπορεί μια αγκαλιά να «βλάψει» ένα παιδί; Κι, όμως, αυτή η τρυφερή πράξη αγάπης μπορεί να αποβεί μοιραία όταν δεν τηρούνται οι βασικοί κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) για την ασφαλή μεταφορά μωρών και ανηλίκων με το αυτοκίνητο. Οι γονείς που αντικαθιστούν τα ειδικά παιδικά καθίσματα με την... αγκαλιά τους θέτουν σε εξαιρετικά τεράστιο κίνδυνο τις ζωές των λιλιπούτειων στην περίπτωση τροχαίου ατυχήματος.

Διαβάστε περισσότερα: Παιδί στο αυτοκίνητο: Όλα όσα πρέπει να προσέχουμε

Επικοινωνια

Σχολή Οδηγών Καρίπης Ανδρέας

Αγ. Κωνσταντίνου & Ελένης 36

ΤΚ 136 71 - Αχαρναί - Κόκκινος Μύλος

Έχεις απορίες; Ρώτησέ μας!

Τηλέφωνα

FAX - TEL: 210 23 83 008

ΚΙΝΗΤΟ: 6947 14 33 44